Vecka tio och elva genom instagram.


Mysde i min säng och pratade med månen via Haruki Murakami. Gosade även med min hårboll till katt, och åt munkar med en Hannes.
 
Vinade sedan med fina vänner, satt i en jacuzzi och pratade stunt, och hade en bergochdalbanebusstur. Det var ingenting jag föredrog. Föredrog den delen med kramar och pussar med vännerna mina.
Dagen efter åkte jag pendeln med en Hammer, och vintern återvände sedan mot mitt samtycke.
 
Påbörjade vecka elva med fika på stan med en Anna, citronbiskvi och cappuccino. 
Färgade sedan mitt hår mörkbruntlila och var förälskad i min jacka.
 
Fortsatte att läsa i fantastiska boken av Haruki Murakami, läste om en vegetarian till katt. 
Den tid jag inte läste, spelade jag Sims, smsade i flickornas smsgrupp och skrev projektarbete.
Avslutade sedan skolveckan med ännu en fika, återigen en citronbiskvi, en chailatte, en Hannes och en Anna. Sedan tog jag mig en helgtripp till Norrköping som blev mer känslosamt än vad som var menat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback