Hektiska veckor och annat som kanske inte är så hektiskt. Vad vet jag.

Med hektiska projektarbetetsveckor försöker jag planera, och planera har aldrig någonsin varit min starka sida. 
Bestämma hur mycket man ska skriva dagligen, och sedan hålla sig till det. Självdiciplin, som inte heller någonsin varit min starka sida. Sen på sidan av allt detta har man tusentals andra uppgifter, en del som är försenade och en del som går riktigt bra som man vet att man kommer lämna in i tid. 
På något vis, verkar jag ha saker och ting under kontroll. 

Jag somnar till och med mellan tio och halv elva varje dag, sen att det aldrig riktigt känns som om jag faktiskt har sovit är en annan femma. Men det kanske är tanken som räknas.
Det är bara att vänta på att tiden ska ticka sig framåt, och att asfalten och vårsolen återigen ska komma på besök, för vintersnön bestämde sig tydligen för att göra en sista visit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback